Legyetek boldogok! 3. kihívás

Legyetek boldogok! 3. kihívás

Ez a cikk több mint 200 napja frissült utoljára. A benne szereplő információk a megjelenés idején pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Úgy döntöttünk, hogy csatlakozunk a huffingtonpost.com felhívásához, amiben arra vállalkoztak, hogy 30 nap alatt boldogabbá tesznek napi kihívásaik segítségével. Akartok ti is boldogok lenni? Akkor csatlakozzatok! Itt a 3. kihívás.

3. kihívás: Ma aludj többet! Bújj ágyba egy órával korábban. És ha lehet, akkor váljon szokásoddá az, hogy 8 órát alszol egy nap.

Miért fontos ez? Egy háromgyermekes, 46 éves nő most részt vett egy kísérletben, mely során 25 százalékkal csökkentették alvásidejét öt napon át. A brit nő gyerekei már 7, 9 évesek így manapság már nyolc órát tud aludni a hétköznapokban, és hétvégén is ki tudja pihenni magát. Kiváncsi volt, hogy mi történik, ha két órával kevesebbet enged meg magának: este 11-kor feküdt ágyba, és reggel 5-re húzta fel az órát.

Legyetek boldogok! 3. kihívás

Először a figyelemzavaron, az állandóan jelentkező éhségen és az ügyetlenségén vette észre a különbséget, majd két nap után már arcbőrén is jelentkeztek az alváshiány mellékhatásai: a szemei körüli ráncok elmélyültek, tekintete megviselt lett, a bőre drasztikusan vesztett ruganyosságából.

Korábbi kihívások:

1. kihívás

2. kihívás

Kapcsolódó írások
Kérdezzen szakértőnktől
Kapcsolódó gyógynövények
Kapcsolódó betegségek