Hirdetés
Ősz

Ősz

Sport

Napi 3 csésze kávé az egészségért

A több mint kétszáz korábbi tanulmány eredményeire épülő vizsgálat során az is kiderült, hogy a kávéfogyasztás a diabétesz, a májbetegség ...

Sport

Nehéz átírni az automatikus készségeket

Ha külföldre költözünk, el tudjuk sajátítani a helyi akcentust, akár tanár nélkül is. Természetesen az explicit instrukció segíti az áthuzalozást ...

Hirdetés
  • 2017.11.23 Szivaccsal kedveskedik választottjának

    Nagy tengeri szivacsokkal igyekeznek elcsábítani a nőstényeket a hím púposhátú delfinek egy nemzetközi kutatócsoport megfigyelései szerint.

  • 2017.11.23 Csodaszer a krónikus megbetegedések ellen

    Hatásos magas vérnyomás ellen a mozgás, mert a vénák és erek is tréningeznek: kitágulnak-összehúzódnak. A szívizom a rendszeres fizikai aktivitás hatására megerősödik, nő a szív teljesítőképessége. Napi 30 perc mozgás bizonyítottan segít a magas vérnyomás kezelésében, így csökken a stroke és szívinfarktus kialakulásának esélye. A csontritkulás megelőzésének leghatékonyabb módja is ez, de a gyomor- és bélrendszeri panaszokra, emésztésre szintén előnyös hatást gyakorol. Testsúlycsökkentő hatása miatt a 2-es típusú cukorbetegség kialakulásának megelőzésében óriási a szerepe.

  • 2017.11.13 Vegye könnyedén!

    A fájdalom tulajdonképpen hasznos dolog, egy önvédelmi reakció, amely jelez, ha figyelnünk kell magunkra. Mégis megkeserítheti a napjainkat egy-egy tompa fejfájás, izomhúzódás, becsípődött ideg. Ezúttal alternatív tippeket adunk fájdalomcsillapításra.

  • 2017.11.10 Hogyan válasszunk probiotikumot?

    Annak fontosságát, hogy a bélflóra egészségét probiotikumokkal tartsuk fenn, egyre több orvos ismeri el. Ma már ugyanis lehetséges a jótékony flóra kiegészítése, újratelepítése probiotikumokkal, amelyek gátolják a kórokozók túlzott elszaporodását, stimulálják az immunrendszert és anyagcsere-termékeik kifejezetten hasznosak számunkra. Azonban zavarbaejtően sok készítmény hirdeti magáról azt, hogy probiotikum. Akkor hát mi alapján válasszunk?

  • 2017.11.09 5 tipp a biztonságos közlekedésért

    Tudta, hogy az lehullott falevelek kora reggel pont ugyanúgy csúszhatnak, mintha jégen közlekednénk? Az átmeneti időszakban az autósoknak is nagy figyelmet kell fordítaniuk autójukra és az óvatos közlekedésre. Az Abroncs Kereskedőház szakértői segítségével összeállítottunk 5 fontos szempontot, amelynek segítségével megelőzhetjük az őszi kellemetlenségeket.

  • 2017.11.01 Indul a penész szezon! Védekezzünk!

    Ősszel a hűvösebb levegő miatt egyre kevesebbet nyitunk ajtót-ablakot, és a nedves levegő könnyen megrekedhet lakásunkban. A hőmérsékletcsökkenés egyik kellemetlen, sőt veszélyes velejárója a penész, amely sajnos az új lakásokat és házakat sem kíméli. Hogyan előzhetjük meg vagy irthatjuk ki? A Poli-Farbe szakértőjét kérdeztük.

  • 2017.11.01 A sokoldalú birsalma

    Még mindig szezonja van a birsalmának, ez is igazi téli gyümölcs, mert nagyon sokáig eláll, és pont akkor lesz édesebb és puhább, minél tovább lapul a spájzban. Készíthető belőle birsalma lekvár, de sok étel kiegészítő alapanyagának is kiváló.

  • 2017.10.30 Itt a megfázások időszaka

    Az őszi-téli időszakban majdnem mindenki legalább egyszer átesik a meghűlésen. Vajon milyen okok állnak a háttérben?

  • 2017.10.27 5 szuper őszi zöldség és gyümölcs

    Megérkezett a hűvösebb ősz is, ilyenkor egyre inkább kívánjuk a tartalmas, főtt ételeket, mégsem szeretnénk tönkre tenni tavaszi-nyári diétánk eredményét. A dietetikusok által ajánlott zsírszegény és fehérjében gazdag pulykahús jól kombinálható a friss zöldségekkel, gyümölcsökkel – Dosso Gabi, a Gallicoop háziasszonya szerint.

  • 2017.10.26 A vitaminfogyasztás napirendje

    Gyakran olvashatunk arról, hogy a rendszeres testmozgás, valamint a vitaminokban és ásványi anyagokban gazdag táplálkozás az egészséges életmód alapja. Vajon mikor együnk zöldséget, gyümölcsöt? Mikor hasznosul leginkább a vitaminkomplexum a szervezetünkben? Erről kérdeztük Szász Máté biológust, a Scitec Nutrition szakértőjét.

Hirdetés
Hirdetés