Hirdetés
Tornázzon velünk 7 percet!

Tornázzon velünk 7 percet!

Nincs több kifogás! 7 perc mindenkinek a napi rutinjába beilleszthető.

Hirdetés
Hirdetés

A testedzés egészségre gyakorolt áldásos hatásáról számos tudományos értekezés jelenik meg folyamatosan, de sajnos ritkán találkozunk olyan kutatással, amely konkrét tanácsokat, edzéstervet is ad.

Az American College of Sports Medicine’s Health & Fitness című folyóirat azonban pontosan ezt tette, és egy olyan, mindössze 7 perces mozgássort javasolt, amelyet drága fitnesseszközök nélkül, otthonunkban elvégezhetünk minden nap, ráadásul nem csak formában tarthatjuk magunkat, de folyamatosan erősödhetünk is. Chris Jordan, az orlandói Human Performance Institute testedzés fiziológiáját kutató osztályának vezetője 12 feladatot ajánl, van közöttük falnál guggolás, fekvőtámasz, székre fellépés, helyben futás és kitörés. Mindegyiket 30-30 másodpercig kell végezni, és 10-10 másodperc szünetet kell tartani közöttük. A kutatók szerint az eredmény lenyűgöző.

A feladatsort az alábbi videóban nézheti meg:

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Pirula Trend