Hirdetés
Tippek a fertőzés megelőzésére

Tippek a fertőzés megelőzésére

A tél a fertőző betegségek időszaka. Nehéz betegség nélkül végigcsinálni ezt a három hónapot, de nem lehetetlen, pláne ha megfogadjuk Dr. Chen tanácsait.

Hirdetés
Hirdetés

1. Kerüljük a tömeget. A gyermekek, az idős emberek és a legyengült fizikai állapotban lévő egyének lehetőleg ne menjenek nagy társaságba, kerüljék a tömeget és a levegőtlen, fülledt helyiségeket.

Tippek a fertőzés megelőzésére

2. Külső ruházatunkat tartsuk távol hálószobánktól. Miután hazaérkeztünk, szappannal, meleg vízzel alaposan mossunk kezet, és sós vízzel öblögessünk. Az utcán viselt kabátot, külső ruházatot tartsuk távol a hálószobától, hiszen a szennyeződésekkel megtelepedhetnek rajtuk a kórokozók is. Ebben az időszakban javasolt a fokhagyma rendszeres fogyasztása is.

3. Rendszeres séta, úszás, futás, hegymászás vagy labdajátékok télen is. Végezzünk rendszeresen valamilyen testmozgást, ami lehet akár séta, úszás, futás, hegymászás vagy labdajáték is. Ezzel növeljük a test hideggel szembeni tűrőképességét, és az immunrendszer is erősödik.

4. Elegendő alvás. A téli egészségmegőrzés egyik legfontosabb eleme a megfelelő mennyiségű alvás. Alvás előtt áztassuk lábunkat meleg vízbe és igyunk meleg tejet, ezzel javíthatjuk a pihenés minőségét. Ne feküdjünk le túl későn és lehetőleg ne teli gyomorral. Chicago-i egyetemi kutatók kísérletekkel bizonyították, hogy akik naponta csupán 4 órát alszanak, azok szervezetének ellenálló képessége és antitestmennyisége a fele, mint azoknak, akik 7,5-8,5 órát alszanak.

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Pirula Trend