Hirdetés
Szeretnél kiugrani reggel az ágyból? Íme 5 hasznos tipp!

Szeretnél kiugrani reggel az ágyból? Íme 5 hasznos tipp!

Észrevettük, hányszor nyomjuk le az ébresztőórát, mielőtt valóban feltápászkodnánk? Sajnos, sokunkra jellemző. Ám ahogy kezdjük a napot, sokszor úgy is folytatódik. Hogyan változtassunk ezen?

Hirdetés
Hirdetés

Nem kevés emberre jellemző, hogy alig tud felkelni, vagy talán inkább motivációja nincs egy újabb naphoz. Ennek hátránya, hogy ha eleve morogva kelünk, az sok esetben meghatározza a teljes napunkat.

Íme néhány módszer arra, hogyan kezdjük hasznos, építő jellegű gondolatokkal, cselekedetekkel a napot!

1. Írjuk le az álmainkat!

Amikor felkelünk, érdemes lejegyeznünk álmunkat (ha emlékszünk rá) egy kis füzetbe. Az álmok hatékony eszközök, melyek hozzáférést biztosítanak saját tudattalanunkhoz és megadják a képességet, hogy elinduljunk az individuáció, az egyéniesülés irányába, mellyel egy sokkal tudatosabb, igazibb élet felé haladhatunk. Minél előbb írjuk le az álmokat, mert amint felkelünk, igen sok részletet elfelejtünk belőlük. Szenteljünk figyelmet az álmokból jövő üzeneteknek.

Szeretnél kiugrani reggel az ágyból? Íme 5 hasznos tipp!

2. Jóga és Chi Gong nyújtások

Manapság nagyon sok ember ül egész nap az asztala mellett. Az ülő életmód számos egészségügyi problémával járhat. Végigcsinálhatunk egy egész jóga gyakorlatsort reggelente vagy bemehetünk egy órára is reggel. Ugyanakkor már néhány egyszerű jóga nyújtás segíti a koncentrációt és a tudatosságot. A napüdvözlés gyakorlat például segíti a véráramlást és nyújtja az izmokat, felkészítve őket a napra. A jóga vagy a Chi Gong reggelente elősegíti a megnyugvást, az idegek lecsendesítését és energetizálja a testet egész napra.

3. Adjuk át magunkat a napi feladatoknak

Ha szorongani kezdünk a sok teendő miatt már reggel, csak szükségtelen stresszel nehezítjük előre a napunkat és negatív „felütést” adunk neki. A stresszelés helyett inkább készüljünk fel higgadtan a feladatokra, melyekhez pozitívan álljunk hozzá. Ha elfogadjuk, mi áll előttünk, teljesen jelen vagyunk a pillanatokban minden feladat esetében, ahelyett, hogy már a következőn aggódunk, máris nyugodtabb környezetből indulunk – elfogadtuk a napot, ahelyett, hogy harcolni akartunk volna ellene.

4. Ütemezzünk be jutalmat!

Ha igazán elfoglalt, sűrű napunk van, érdemes valamilyen jutalmat is beiktatni a végére, amit várhatunk! Legyen az egy baráti találka este, közös edzés egy kedves ismerőssel, beugrás a kedvenc boltunkba vagy annak a könyvnek a megvétele, amit már régóta szerettünk volna elolvasni.

5. Különleges reggeli rituálék

Olyan rituálé ez, amely számunkra fontos, segít a testet és a lelket felébreszteni. Lehet ez a teánk elfogyasztása a napsütötte ablakban minden reggel, jóga után. Lehet az is, hogy még a család többi tagja előtt felkelünk egy kis csendes meditáció kedvéért vagy az, hogy levisszük a kutyát sétálni és megnézzük a napfelkeltét. Bármi legyen is az, legyen ez egy speciális rituálé, melynek jelentősége van a számunkra és örömöt okoz minden reggel!

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Pirula Trend