Hirdetés
Összefogás az édesanyákért

Összefogás az édesanyákért

2012. július 19. és 25. között öt anyaotthonba, ill. családok átmeneti otthonába látogattak el a Magyar Védőnők Egyesülete, a CoachOK Szakmai Szövetség és a LadeePharma Kft. képviselői, hogy a mindennapokban hasznos ismeretekkel, tanácsokkal, valamint a nők és kismamák egészségét szolgáló termékekkel vértezzék fel az ott lakó édesanyákat.

Hirdetés
Hirdetés

110 doboz, egy védőnő és egy csapat coach. Na meg három szervezet, a segítőszándék, egy közös cél, a lelkesedés és az összefogásra való képesség. Ezek az összetevők kellettek ahhoz, hogy megvalósulhasson a Nők az Anyákért kampány.

A program szervezőelvét az otthonok vezetőivel folytatott, előzetes egyeztetések ihlették: „A tudás a legnagyobb adomány”. A támogatott otthonokban lakó nők ennek megfelelően komplex tanácsadáson vehettek részt a látogatások alkalmával: a mindennapi higiéniával kapcsolatos naprakész ismeretekhez juthattak a sokrétű, védőnői előadás során; a coach-ok pedig csoportos és egyéni beszélgetések keretében, közös gondolkodásra ösztönző technikákkal hívták fel a figyelmet a lelki egészségre, ill. a céloknak a talpra állásban, az újrakezdésben betöltött kulcsszerepére.

A női megmozdulás által támogatott, összesen 82 édesanyának (és gyermekeiknek vagy családjaiknak) átmeneti otthont biztosító öt szervezet a Békásmegyeri Családok Átmeneti Otthona, a Jó Pásztor Anyaotthon, a Lea Otthon, az Üdvhadsereg Fény Háza Családok Átmeneti Otthona és a Szatmár utcai Családok Átmeneti Otthona voltak. A tanácsadáson 50 édesanya, kismama és tinédzser vett részt. Többen éltek az egyéni tanácsadás lehetőségével is, annak ellenére, hogy legtöbben azelőtt egyáltalán nem hallottak a coach-okról és hivatásukról.

A jótékonysági akciót kezdeményező LadeePharma Kft. összesen 110 doboz LadeeVit várandósvitamint, ill. Lactofeel prebiotikus hüvelygélt ajándékozott az otthonokban lakó nőknek. A termékek mellett a kismamák számára a legfontosabb tudnivalókat tartalmazó információs kismappákkal és a Kisbaba működése című könyv példányaival kedveskednek az otthonoknak.

Hogy hasznos volt-e, elérte-e célját a kampány? Válasz helyett azt az egyik otthonban lakó, fiatal édesanyát idéznénk, aki a tanácsadás alatt, a következő mondatot intézte a többi jelenlévő anyához, akik aggódva tekintgettek ki az ablakon át, az udvaron játszó gyermekeikre: „Anyák, nyugalom! Ez most a mi időnk.”

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Pirula Trend