Hirdetés
Nyugtató hatású ételek

Nyugtató hatású ételek

Cyntia Sass dietikus szerint a különböző stresszhelyzetekben más-más ételek lehetnek hatásosak.

Hirdetés
Hirdetés

Nyugtató hatású ételek

  • Stressz a munkahelyen: Nyers zöldségek humusszal, utána hideg víz. A vitaminok, ásványi anyagok és antioxidánsok segítenek csökkenteni a feszültséget.
  • Előadás előtt: A tea csökkenti a lámpalázat.
  • Alvászavarok: Algasaláta, mivel tele van jóddal és magnéziummal, amelyek elnyomják a kimerültséget és a depressziót, ezáltal nyugodt éjszakát biztosítanak.
  • Feszültségteli sportmérkőzések nézése: Barna rizs, teljes kiőrlésű gabonából készült falatok, narancs. Lenyugtatják az izgalomtól fáradt idegeket.
  • Ha az anyós jön vacsorára: Zöldsaláta répával. Segít a szellemi fáradtságon, a feledékenységen, zavartságon és az álmatlanságon.
  • Ha a nyaralás egyre drágábbnak ígérkezik: Gomba szendvicsben. Gazdag szelén- és D-vitamintartalma elűzi a nyomottságot, és jókedvre hangol.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Pirula Trend