Hirdetés
Mennyit kell sétálnod ahhoz, hogy fogyj?

Mennyit kell sétálnod ahhoz, hogy fogyj?

Attól függően, milyen gyakran és intenzíven sétálsz, hetente fél kilót vagy még ennél is többet fogyhatsz diétázás nélkül.

Hirdetés
Hirdetés

Sétával át tudod alakítani az izmaidat, a testedet, egészségesebb leszel, és nemcsak a mérleg, hanem a centi is kevesebbet mutat majd.

Átlagos sebességgel sétálva (6,4 km/órás sebességgel haladva) 400 kalóriát égethetsz el egy óra alatt.

Ha gyaloglással szeretnél fogyni, érdemes beszerezned egy lépésszámlálót, ilyet már az okostelefonokra is le lehet tölteni. A kis készülék megmondja, mennyit sétáltál a nap folyamán. Ha tudod, mennyit és milyen sebességgel sétáltál aznap, tudni fogod, hogy gyorsabban, vagy többet kell-e majd sétálnod az elkövetkező napokban ahhoz, hogy több kalóriát tudj elégetni.

Mennyit kell sétálnod ahhoz, hogy fogyj?

A legtöbb embernek 2000 lépést kell megtennie egy átlagos mérföld (1600 méter) távolságon annak érdekében, hogy kalóriát égessen el, és fogyjon. Ebben a tempóban 100 kalóriát éget el 1600 méter gyaloglás közben.

Ha komolyan el akarod kezdeni a napi rendszeres sétát, kérd ki orvosod tanácsát annak érdekében, hogy megmondja, egészséges vagy-e ahhoz, hogy elkezd az alakformálás e formáját. Miután jóváhagyta az orvos, kezd heti három napos, 15-20 perc sétával. Majd lépésről lépésre emeld a gyaloglási rutinodon, amíg nem gyalogolsz 30-60 percet minden nap a héten.

Mitt tegyél, hogy sikerüljön akár 10000 lépést is megtenned? Olvasd el a Kiskegyed oldalán.

Fogyni szeretnél? Dani 50 hét alatt 50 kilót fogyott. Elárulta, hogyan!

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Pirula Trend