Hirdetés
Megkönnyebbült a szerkesztőség – Sikeresen diétáztunk!

Megkönnyebbült a szerkesztőség – Sikeresen diétáztunk!

2013. április 29-án kezdtek hullani a kilók azokról a bátor kollégákról, akik vállalták, hogy a Turbó Diéta® Központ termékeivel vágnak neki a Lefogy a szerkesztőség című háromhetes versenynek.

Hirdetés
Hirdetés

A Patika Tükör lapkiadó szerkesztőségéből három elszánt versenyző veselkedett neki a feladatnak, és vett részt az átfogó szűrővizsgálaton, ahol személyre szabott célokat és programot állítottak nekik össze. A karcsúsító kúrához ajándékba kapták a Turbó Diéta® termékeket a központtól, és már indulhatott is a fogyás!

Mindenki más-más intenzitással vetette bele magát a kúrába. Volt, aki a reggelit és a vacsorát helyettesítette a Turbó diéta® enzimes fehérje turmixporral, de volt, aki csak a reggelijét. Volt, aki napi rendszeres mozgásba kezdett, volt, aki semmit sem változtatott életmódján.

Megkönnyebbült a szerkesztőség – Sikeresen diétáztunk!

„Az volt a jó ebben a diétában, hogy nem kellett azon gondolkodnom, hogy mit vegyek, mit főzzek, ami diétás, hanem fogtam a turmixot és megittam. Így a családnak is főzhettem bármit, mert nem kellett hozzám alkalmazkodniuk.” – mesélte élményeit Judit, aki továbbra is diétázik, mert ez a pár hét adott neki jó adag lelkesedést a továbbiakhoz is.

„Elindult egy folyamat. A diéta segített leszokni a leghizlalóbb ételekről, mint a kenyér és egyéb szénhidrátok. Nem is beszélve arról, hogy a viszonylag gyorsan jött eredmény nagy löketet ad a további fogyózáshoz.” – foglalta össze Bea a Turbó diéta® eredményeit.

A diétás hetek végeztével is mérlegelték a versenyzőket és büszkén mondhatjuk, hogy kollégáink jelentős súlyveszteséget értek el ezalatt a három hét alatt. De volt, aki még ennél is többet faragott le kezdeti súlyából, mert a főnyereményt sajnos nem mi vittük haza. Handl Vivien divattervező munkáját az nyerte, aki a saját kezdeti súlyához képest százalékban a legtöbbet adta le. Gratulálunk neki!

(x)

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Pirula Trend