Hirdetés
Félmeztelen mellrák-túlélők a kifutón

Félmeztelen mellrák-túlélők a kifutón

Azok a nők, akik túlélték a mellrákot, és elvesztítették egyik, vagy akár mindkét mellüket, továbbra is szeretnének vonzóak lenni, szép fehérneműt viselni. Nekik szól az AnaOno alsónemű márka.

Hirdetés
Hirdetés

Február közepén a New York-i divathéten ezúttal nem csak a ruhák kerültek reflektorfénybe. Az AnaOno alsónemű márka X #Cancerland bemutatóján emlődaganattal műtött modellek vonultak a kifutóra, és mutatták meg a ruhák mellett azt is, hogyan élik meg nőiességüket egy ilyen súlyos betegség, kezelés és műtét után. A márka tervezője, Dana Donofree 2015-ben indította el vállalkozását, azután, hogy a mellrák miatt mindkét emlőjét el kellett távolítani. A műtét után rájött, hogy soha többé nem viselheti csodaszép, csipkés alsóneműit, hiszen már nem úgy néz ki, mint egy megszokott nő. Ezért tervez egyedi darabokat, azoknak is, akik egyik mellüket vesztik el, azoknak is, akik mindkettőt, és azoknak is, akik a helyreállító műtétet választják. Donofree szerint ez egy apró gesztus, ami már akkor is megéri, ha csak egy parányit könnyít az úton, amit ezeknek a nőknek meg kell tapasztalniuk.

Félmeztelen mellrák-túlélők a kifutón

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Pirula Trend