Hirdetés
5 fogyókúrás tipp, ami tényleg működik

5 fogyókúrás tipp, ami tényleg működik

A nyár köszöbén egy kicsit mindenki szeretne jobb formába lendülni. Az idő szűke miatt viszont már nem kísérletezni szeretnénk a különböző fogyókúrás módszerekkel, hanem tuti, működő tippeket kapni. Mi most adunk nektek öt ilyet!

Hirdetés
Hirdetés

Okos cserék

A kedvenc ételeink helyettesíthetők másokkal. És a helyettesítés sokkal jobb megoldás, mint a teljes megvonás! Kicsi, ám hatékony lépések ezek. Például igyunk szódavizet a szénsavas üdítők helyett, vagy reggelire együnk zabpelyhet gyümölcsökkel a szokásos péksütemény helyett.

Ékezési napló

Jegyezzük le egy füzetbe vagy a telefonunkba, hogy melyik nap mit eszünk. Így sokkal jobban oda fogunk figyelni arra, hogy mit és mennyit fogyasztunk. Amint elkezded írni a naplót, csökkenni fog a bevitt kalória mértéke.

5 fogyókúrás tipp, ami tényleg működik

Rendszeres étkezés

Nagyon fontos, hogy ne hagyjunk ki egyetlen étkezést sem, és mindig ugyanabban az időben együnk. Ha reggel nem vagyunk éhesek, akkor együnk kevesebbet, de ne hagyjuk ki a reggelit! Így elkerülhetjük a farkaséhséget, és nem esszük túl magunkat.

Kisebb adagok

Vásárlásnál, főzésnél, és szedésnél figyeljünk az adagokra. Eleget, de ne túl sokat szedjünk étkezésnél, mert kutatások kimutatták, hogy ha kétszer akkora adagot eszünk, mint amennyire szükségünk lenne, akkor 35 százalékkal megnő a fogyasztásunk.

Ebből lehet többet

Bizonyos ételekből többet is lehet enni. A zöldségek és gyümölcsök például pont ilyenek. Kevés kalória, ám annál több tápanyag és rost van bennük. Ha lehet minden étkezésnél együnk zöldséget vagy gyümölcsöt. Ebédnél például ehetünk egy jó tányér zöldséglevest előétel gyanánt, és így már jóval kevesebbet fogunk enni a kalóriadúsabb második fogásból.

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Pirula Trend