Hirdetés
20 dolog, amitől boldogabban indul a nap

20 dolog, amitől boldogabban indul a nap

Csak némi odafigyelés kell hozzá, hogy ne stresszesen vegye kezdetét a napunk. Adunk pár tippet!

Hirdetés
Hirdetés

Tervezzük el előre, mit veszünk fel másnap

És ha már megtesszük, csomagoljuk be az ebédet is előző este. Bizonyított tény, hogy a stressz és a boldogság ellentétek. Mivel a tervezés automatizálja a reggeleinket, kevésbé leszünk feszültek ébredés után.

Menjünk hamarabb aludni

A Binghampton University tanulmányából kiderül, hogy akik éjszaka térnek nyugovóra, negatívabb gondolatokkal a fejükben alszanak el, mint azok, akik rendszerint ugyanakkor fekszenek le.

Aludjunk eleget

Az alváshiány beszennyezi az érzelmeket – állítja Dr. Jodi A. Mindell pszichológia professzor. Könnyebben leállhatunk vitázni vagy kezdhetünk el sírni, ha nem vagyunk elég kipihentek.

Ne húzzuk be teljesen a függönyöket

Egy kis napfény segítségével jobb hangulatban kelhetünk ki az ágyból, pláne sötét évszakokban.

20 dolog, amitől boldogabban indul a nap

Ébredjünk zenére

Állítsuk be kedvenc dalunkat ébresztőnek, amit még énekelni is tudunk. Kutatások bizonyítják, hogy az éneklés jó érzést keltő hormonokat termel, mint endorfin és az oxitocin, és minimalizálja a szomorúság kialakulásának esélyét is.

Igyunk ébredés után

A víz fogyasztása különösen fontos reggel. Ha felébredtünk, igyunk meg egy pohárral a kellő hidratáltság fenntartásáért.

Írjuk össze, miért vagyunk hálásak

Több tanulmány is igazolta, hogy hálásnak lenni egyenes út a boldogság felé. Reggel fogjunk papírt és tollat, és véssünk fel 3-5 dogot a cetlire, amiért hálásak vagyunk az életben.

Hagyjuk a telefonunkat az éjjeliszekrényen

Ne azzal kezdjük a napot, hogy elolvassuk leveleinket. Reggelizzünk, kávézzunk, és csak ezt követően kezdjünk el dolgozni.

Nézzünk meg egy vicces videót

Ha tényleg nem tudunk ellenállni a közösségi médiának, akkor kezdésként válasszunk egy vicces blogot vagy egy aranyos állatos felvételt.

Lélegezzünk mélyeket

A mai világban aligha van idő a meditációra, de pár perc kikapcsolódásra annál inkább. A mély lélegzés csökkenti a stresszt.

Még 10 tipp a sokszinividek.hu oldalán, hogy jobban kezdődjön a nap!

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Pirula Trend