Hirdetés
100 elképesztő dolog: Mindent a rákmegelőzésről

100 elképesztő dolog: Mindent a rákmegelőzésről

10 cikkből álló sorozatunkban megtudhatsz néhány érdekességet, többek között mi történik az aggyal pubertás idején, mi befolyásolja a súlyt a bevitt kalóriákon kívül, a nők hogy állnak a csokihoz és szexhez, mi lassítja az anyagcserét, mire jó a bölcsességfog, milyen sűrűn kell futócipőt cserélni. Íme a kilencedik rész.

Hirdetés
Hirdetés

Az Egyesült Államokban a rák a második számú gyilkos, de ez ne törjön le. Kövesd a következő tippeket, hogy a tested hosszan egészséges maradjon.

1. A következő pikniken legyen savanyúkáposzta: A savanyúkáposzta erjedési folyamatában számos rákellenes vegyület vesz részt, köztük az ITC, indolok és sulforaphane. Hogy csökkentsd a nátrium tartalmat, evés előtt öblítsed át a savanyúkáposztát.

2. Edd magad tele brokkolival, de mikrohullámú sütő helyett párold: A brokkoli rákmegelőző superfood. Ez az egyik, amit gyakran kellene enned, de a mikro használata megöli a növényben lévő flavonoidok 97 százalékát.

3. Pirítós, salátára szórt brazil dióval: Gazdag szelénben, ami egy ásványi nyomelem. Megöli a rákos sejteket, és segít a sejtek DNS-t megóvni.

4. Egyél mindenhez fokhagymát: A fokhagyma kénvegyületeket tartalmaz, ami serkenti az immunrendszer természetes védekező képességét a rák ellen, és képesek csökkenteni a daganat növekedését. Tanulmányok azt mutatják, hogy a fokhagyma képes csökkenteni a gyomorrák kockázatát.

5. Egyél sárgadinnyét: A sárgadinnye nagyszerű forrása a karotinoidoknak, ezek növényi vegyületek, amik bizonyítottan jelentős mértékben csökkentik a tüdőrák kockázatát.

6. Igyál vizet: A nők vízfogyasztása összefügg a vastagbélrák kialakulásának kockázatával. Akik sokat isznak, akár 45 százalékkal csökkentik a kockázatot.

7. Minden napra 15 perc napfény: A D-vitamin hiány növeli a rák kialakulásának kockázatát.

8. Mogyoróhagymával szórt saláta: A hagymában gazdag étrend 50 százalékkal csökkenti a prosztata rák kialakulását, de a hatása akkor a legerősebb, ha nyersen vagy enyhén főzve eszed.

9. Készíts sok friss limonádét: Ausztrál kutatók megállapították, hogy a napi citrusfélék fogyasztása felére csökkenti a száj, a torok és a gyomorrák kockázatát.

10. Ne hanyagold el a kapcsolataid: A férfiaknak, akiket sok stressz ér, és nem kielégítőek a baráti, illetve családi kapcsolataik, magasabb a prosztata-specifikus antigén (PSA) a vérükben, ami a prosztatarákért felelős.

 

Forrás: Robert Phipps testbeszéd szakértő

100 elképesztő dolog: Mindent a rákmegelőzésről

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Pirula Trend