Hirdetés
5 étel, amit sose adj a gyereknek

5 étel, amit sose adj a gyereknek

A hal köztudottam jó omega-3 forrás, ami a gyerkőc agyi fejlődésének nagyon jót tesz. Viszont hal alatt a roston sütött, valódi halszeletekből készített halat kell érteni, nem a halrudacskát, az ugyanis rengeteg sót tartalmaz, és mivel olajban sütik, transzzsírt is.

Hirdetés
Hirdetés

Halrudacskák

A hal kiváló omega-3 forrás, ami a gyerkőc agyi fejlődésének nagyon jót tesz. Viszont hal alatt nem a halrudacskákat kell érteni, azok ugyanis rengeteg sót tartalmaznak, és mivel olajban sütik ki őket, transzzsírt is. ásároljunk nyers halat a piacon, és készítsük el mi magunk!

Gyümölcsjoghurt

Ha az ember azt látja, joghurt vagy élőflóra, máris az egészség jut az eszébe, pedig a gyümölcsjoghurtok egyáltalán nem egészségesek.

5 étel, amit sose adj a gyereknek

Bár a kicsik imádják, valójában tartósítószerrel, színezőanyagokkal és bődületes mennyiségű cukorral vannak tele, így hizlalnak és cukorbetegséghez vezethet a fogyasztásuk.

Sós magvak

A különféle csonthéjasok értékes olajokat tartalmaznak, és sok E-vitamint, ám ha a gyereknek adsz ilyesmit, ne a sózott verziót válaszd! Vedd a natúrt, így nem terheled a gyerek szervezetét rengeteg felesleges sóval.

Müzli

A különféle müzlik és gabonapelyhek a kicsik kedvencei, de ne csapjon be a vitamin vagy gabona felirat a zacskón! Ezek a müzlik rengeteg cukrot tartalmaznak, ezért nem érdemes őket megvenni a gyereknek.

Gyümölcslé

A gyümölcslevekről az ember azt gondolná, hogy semmi rossz nem lehet bennük, hiszen gyümölcsből vannak, ám a helyzet az, hogy a sűrítményből és vízből álló levekben sok-sok tartósítószer és iszonyú mennyiségű cukor is van. Inkább facsarj te otthon narancsot!

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Pirula Trend