Hirdetés
Mit néz a férfi, ha internetezik?

Mit néz a férfi, ha internetezik?

Sport, autók, erotikus tartalmak és a hírek a férfiak kedvencei az interneten. A Gemius utánajárt, mely tematikus kategóriákba tartozó weboldalak élvezik a legnagyobb érdeklődését a férfiak körében.

2014.03.13
Hirdetés
Hirdetés

A weboldalak népszerűségét és látogatói összetételét vizsgálva kiderült, hogy a férfiakat leginkább a sport, az autó, felnőtt tartalmak és a hírek érdeklik az interneten. A magyar férfiak számára leginkább a felnőtt tartalmak vonzóak.  A látogatók 69 százaléka férfi ebben a kategóriában. Lengyelországban is népszerűek az erotikus tartalmak, a férfiak aránya itt 62 százalék.

A sport az első számú választás a férfiak körében Törökországban (az internetezők 74 százaléka férfi ezeken a portálokon), Ukrajnában (73 százalék) és Bulgáriában (64 százalék).

Mit néz a férfi, ha internetezik?

Az autók a kedvencei a cseh és a szlovák internetező férfiaknak (67 és 66 százalék). Moldovában pedig a hírportálok élvezik a legnagyobb népszerűséget (56 százalék).

Annak érdekében, hogy megtudjuk, mely tematikus kategóriájú weboldalak vonzzák a legtöbb férfi felhasználót, megvizsgáltuk a látogatók nemét - egy egyezőségi együttható felhasználásával, ami figyelembe veszi a célcsoportba tartozó felhasználók arányát az oldalakon az adott időszakban. Az elemzés kiterjedt mindazon országokra, ahol a Gemius a honlapok kategóriája szerint is vizsgálja az internetezés forgalmat és felhasználói szokásokat.

Az adatok egy nemzetközi kutatási projektből származnak (gemiusAudience), melyet a Gemius több mint 30 országban végez. Célja, hogy az internet felhasználók száma és demográfiai profilja mellett azt is meghatározza, hogy milyen módon használják az interneten. A projektet a Gemius saját módszertana és az ICC / ESOMAR nemzetközi előírásainak megfelelően végzik.

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Pirula Trend