Hirdetés
Minden tizedik fiatal számára értelmetlen az élet?

Minden tizedik fiatal számára értelmetlen az élet?

Értelmetlen az élet minden tizedik 16 és 25 év közötti fiatal számára - derült ki egy nagy-britanniai felmérésből. A már végzett, de munkanélküli fiatalok kétszer annyira vannak kitéve a depresszió és kilátástalanság veszélyének, mint még tanuló vagy dolgozó társaik. A boldogság legfőbb forrása pedig a család és a barátok.

Hirdetés
Hirdetés

Tízből egy fiatal felnőtt számára nem éri meg leélni az életet, az élet nem jelent semmit egy nemrég közzétett felmérés szerint. A 16 és 25 év közötti angol fiatalok körében készült felmérés megállapította: jelentős különbség van abban, hogy a tanulmányaikat folytatók, a továbbképzésen résztvevők és a munkanélküliek közt mekkora azok aránya, akik nem látják értelmét az életnek.

A kétezer megkérdezett negyede depressziós és boldogtalan volt. A felük azt mondta, hogy rendszeresen stressz gyötri őket, és sokuknak nincs kivel beszélni a problémájukról.

A legtöbb fiatal számára a család a boldogság forrása, de gyakran épp ezen a ponton vannak problémáik, nem kapnak megfelelő támogatást.

A tanulmány szerint azok a fiatalok, akik elhagyták az iskolát, de nincs munkájuk vagy nem járnak továbbképzésre, kétszer akkora valószínűséggel érzik úgy, hogy céltalan az életük.

A családdal és a barátokkal való kapcsolat a boldogságérzés kulcsmozzanata, habár az egészség, a pénz és a munka sem utolsó szempont. A tanulmány szerint fiatalok ezreinek azonnal segítségre, támogatásra van szüksége. A mélypontot elérő fiataloknak fogalmuk sincs, hova fordulhatnának segítségért.

Mint Ross Hendry, a Cselekvés a Gyermekekért nevű brit civil szervezet munkatársa mondta, a felmérés eredményeivel kezdeni kell valamit, különben hagyunk egy generációt depresszióban, elfojtott indulatokkal felnőni, ami további mentális bajokhoz vezethet. A fiatalok ugyanis gyakran frusztráltak, zavarodottak és hamis az önképük, ha nem lehetnek a társadalom hasznos tagjai.

Forrás: Inforadio.hu

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Pirula Trend