Hirdetés
Dimenzióváltás, ahogyan nem várjuk

Dimenzióváltás, ahogyan nem várjuk

Az ember kialakult szokásmechanizmusa, korlátokat jelentő idejét múlt törzsi tevékenységen alapul. Megfelelés és megfeleltetni vágyás. Jellemzően szociális társadalmunkban a mai napig ez az interakció határozza meg a viselkedési mintáinkat.

Hirdetés
Hirdetés

Ezt olyan jól csináljuk, hogy már a világegyetemet is meg akarjuk feleltetni az elvárásainknak. Ebből következően hihetjük, hogy a “dimenzióváltás” is kívül fog lezajlani, s mást nem is vagyunk hajlandóak feltételezni, de még elfogadni sem. Sok nézeteltérést szül, hogy ez, vagy az fog történni. Pedig ebben a szépen kibontakozó ugrásszerű változások közepette, az embernek most Önmagát kell megszülnie. S hogy mennyire gyors ez a vajúdás?  Erre van egy nagyon aranyos mondata Newtonnak;

“Ne pislogj, ne gondolkozz, – mert túl sokáig tart.”

No! Akkor következzen itt megint néhány szösszenet Wictor Charontól.

EXTENZIONALIZMUS

Tudomány és vallás útjai egyformán elégtelennek bizonyultak a nagy szellemi forradalmat jelző Uránusz korszakban, mivel az a szemszög, melyből a világ és az ember, a Biosz és a Kozmosz szinte végeláthatatlan jelenségsorozatát szemlélik, szűk, és ezért tökéletlen minden régimódi értelmezési kísérlet.

Dimenzióváltás, ahogyan nem várjuk

Az Új Eónban újjá kell teremteni a gondolkodás módját, mivel ez az egyetlen lehetőség, hogy a teljességként alig érzékelhető Kozmoszt, mely se nem három, se nem négy, hanem sokdimenziós, megismerhessük.

Ha az Új Ember öntudati tevékenységét megkíséreljük leírni, a leírás módjának más természetűnek kell lennie, mint a múltban volt. Mivel a jelenségek több dimenzióban és különféle koordinátarendszerekben történnek, ezeket a nagytávlatú összefüggéseket csupán úgy közelíthetjük meg, ha a vizsgálat módszere és a logikai rendszer ennek megfelelően változtatható, és rugalmasan alkalmazkodik a több dimenzióban létező megnyilvánulási formatendenciák közé...

A cikk folytatásához és a teljes cikk elolvasásához kattintson ide

Forrás:charoninstitute

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Pirula Trend